אם יצא לכם לגלוש לאחרונה באינטרנט, ככל הנראה יצא לכם להיתקל בלא מעט דפי נחיתה. אך באופן מוכח ניתן להגיע כי דף נחיתה עם סליקה יהיה יעיל יותר מאשר דף נחיתה ללא אפשרות לסליקה. דווקא השינוי הקטן הזה יכול לעשות את ההבדלים בין דפי נחיתה אפקטיביים יותר לבין דפי נחיתה אפקטיביים פחות. אם אתם שואלים את עצמכם – מה ההבדל? את התשובה תוכלו למצוא במאמר הבא.
כך תוכלו להיות בטוחים כי כאשר אתם בונים דף נחיתה, תוציאו ממנו את מירב התועלת. כי לכל דף נחיתה תהיה את המהות שלו, ואם תפספסו את המהות הזאת – הדף פשוט יהיה מיותר. הוצאתם לא מעט כסף על דפי נחיתה, אז למה שלא תשקיעו עוד קצת בשביל להפוך אותם ליעילים יותר?
אל תיתנו ללקוח הזדמנות להתחרט
היתרון של דף נחיתה עם סליקה הוא שיהיה לכם קל יותר לסגור את העסקה עם הלקוח. ברגע שהלקוח צריך רק להזין את פרטי האשראי, הוא יעשה זאת עם פחות התלבטויות. ברגע שאתם תצטרכו לחזור אליו, זה עשוי לגרום לכך שהלקוח יתחרט או ירצה עוד זמן לחשוב. לכן אם חשוב לכם להפוך את הדף לכמה שיותר יעיל, מוטב כי תהיה בו אפשרות לסליקה.
דף נחיתה עם סליקה מונע כאבי ראש
ברגע שאתם צריכים להתעסק עם החיוב של הלקוח, אתם מוסיפים לעצמכם כאב ראש מיותר. גם ככה ככל הנראה יש לכם לא מעט דברים שאתם דואגים להם, אז למה שתכבידו על עצמכם? תאפשרו ללקוחות לבצע את העסקה דרך הדף עצמו, ואתם תחסכו לעצמכם טלפונים מיותרים. אם מדובר על דף נחיתה מצליח, זה ללא ספק הורדה משמעותית של כאב ראש ולא מעט עבודה נוספת.
הנראות של הדף לא תשתנה
חשוב להדגיש כי כאשר אתם מוסיפים לדף נחיתה אפשרות של סליקה, אתכם לא פוגעים בנראות שלו. העיצוב של הדף יישאר בדיוק אותו הדבר, רק שתהיה את האפשרות להוסיף פרטי אשראי. לרוב האפשרות הזאת תופיע בדף נפרד, והיא לא תשנה שום דבר מבחינתם. כך שהאינטרס שלכם אמור להיות שתהיה אפשרות לסליקה בדף הנחיתה, זה פשוט מקל על כולם – עליכם וגם על הלקוחות.
דף נחיתה עם סליקה נראה מקצועי יותר
קחו בחשבון כי הלקוח שמגיע לדף הנחיתה שלכם – בוחן אתכם כל הזמן. הוא ירצה לקבל את הרושם שכדאי לו לעשות אתכם עסקים. לכן כאשר אתם מכניסים אפשרות לסליקה בתוך הדף נחיתה, הדף אוטומטית נראה טוב יותר. הלקוח יכול להבין כי מאחורי הדף עומד עסק שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. כך שפתאום תוכלו לראות את הדף מצליח להמיר הרבה יותר לקוחות.
העלות איננה אמורה להשתנות כאשר מוסיפים אפשרות של סליקה לדף. העלות היחידה שתתווסף היא העלות של חברת הסליקה, שמשתנה בין חברות הסליקה השונות. מבחינת הקמת הדף העלות תהיה בדיוק אותה העלות, כך שאין לכם שום סיבה לוותר על האפשרות הזאת.
בחלק מהמקרים דפי הנחיתה נועדו בכדי לקבל לידים, ובמקרה כזה כמובן שאין צורך בסליקה. אך אם אתם מוכרים פריט או מוצר מסוים, רצוי כי בתוך דף הנחיתה תהיה אפשרות סליקה. כמו שקראתם במאמר, האפשרות הזאת מביאה איתה יתרונות רבים, והופכת את הדף כולו ליעיל יותר.
תזכרו תמיד כי יש לדף הנחיתה את התפקיד שלו, ולא תרצו לפספס את המהות שעבורה הקמת אותו. לכן בין אם תרצו להוסיף אפשרויות סליקה ובין אם לא, מוטב כי הדף יוקם על ידי חברה מקצועית. כך תוכלו לדעת שהוא יעשה את העבודה ותוכלו להיות מרוצים.
גם במקרה של זמני ההקמה, לא אמורים להיות שינויים כל כך גדולים. הרי הוספת הסליקה היא יחסית פשוטה, וכל איש מקצוע מיומן יעשה זאת תוך כמה דקות. העבודה המשמעותית היא על הדף עצמו, עבודה שיכולה לקחת מספר מועט של שבועות.