מיידיות, מהירות וחוסר דחיית סיפוקים הם ממאפייני דור ה- Y, Z שמהווים היום את הפלח הכי גדול של הגולשים ברשת, או שהם אלה שמשווקים ברשת.
בני הדורות האלה שגדלו עם ג'וייסטיק ביד, לא יודעים מה זה לדחות סיפוקים, והם אלה שקובעים היום גם את מדיניות הפרסום ואת קצב העסקים ברשת. כלומר- מי כמוהם יודע שכל העולם הדיגיטלי הזה נועד כדי לספק את חוסר היכולת שלכם לדחות סיפוקים. שאין להם זמן לכל דבר, רק למה שהם מתעניינים בו, ואם הם רוצים משהו, הם רוצים אותו כאן ועכשיו ומהר ובלי שהיות. וממש בשבילם, בשביל הדור הזה שיודע מה שהוא רוצה כבר מגיל 7, נוצר דף נחיתה עם סליקה.
דף נחיתה- לא דוחה לכם את הסיפוקים
דף נחיתה עם סליקה נבנה בדיוק כמו כל דף נחיתה אחר. הוא צריך להיות מבוסס על טכניקת כתיבה שיווקית, להציג את הנושא בצורה שיווקית ומקצועית ולגרום לגולשים במקרה הזה, לא רק להשאיר פרטים אלא לרכוש מיידית את מה שהדף מפרסם.
בהנחה שככה קונים היום ברשת. מהר וזריז, לא לפני מחקר השוואת מחירים וגלישה בכמה אתרים, כאשר כבר מגיעים לדף נחיתה שיש בו מוצר שכבר יודעים עליו כמה דברים ורוצים לרכוש אתו והוא מניע את הגולש בדף הנחיתה לרכוש מיד, זה בדיוק מה שיקרה והקניה מתבצעת מיד עם סליקה. שני אקטים שנועדו לספק את כל מי שלא יכול להתאפק ואוהב לקנות מהר בלי בלבולי מוח ובלי בזבוז זמן.
הקצב של הרשת מגלגל מיליונים
כולנו כבר יודעים שאנחנו קונים לרוב רק ברשת, און ליין. מבררים קצת מחירים, מבינים עניין ויודעים מה לבחור. החלטות הקנייה ברשת הן מסתבר ההחלטות הכי נכונות, כי אתה לא עומד מול המוצר בחנות עם מוכרת שיושבת לך על הוורידים, אתה נטו עם הצילום של המוצר ואתה צריך להחליט. האופן שבו רוכשים היום מצד אחד הוא מהיר מהאופן שהיינו קונים קודם, אבל מצד שני הוא גם יותר שקול וכל אחד עושה את התחקירים הקטנים שלו לגבי המוצרים או השירות שהוא רוכש און ליין. דף נחיתה לעסק עם סליקה, הוא הפתרון האולטימטיבי שמוכר מיד, כאן ועכשיו למי שנכנס לדף והשתכנע. כל מה שהוא צריך לעשות, אחרי שהוא קיבל את המידע על המוצר או השירות, זה לרכוש אותו מידית והנה התבצעה לה כבר עסקה.
דף נחיתה עם סליקה מתאים למוצרים מסוימים.
ככה בונים דף נחיתה לעסק שעושה עסקים
ממחקרים עולה כי 47% מהמכירות ברשת נעשות בצורה אימפולסיבית. המהירות בה הדברים נעשים, היא אפילו יותר מאשר במציאות. בגלל זה חשוב שאתרים יעלו מהר (לפני שהגולשים יינטשו) בגלל זה חשוב שחנויות און ליין יטענו מהר, ויטמיעו חווית משתמש לטובת הקונים שלהם. הקצב של המכירה ברשת צריך להיות מהיר, בלי הסחות דעת, שלם ומובן. דף נחיתה לעסק עם סליקה חייב להיות מאוד מקצועי ולהציע לגולשים הצעה שקשה לסרב לה. או מוצר חדש ונדרש, או מחיר ממש טוב וכדאי. צריך להיות בדף הנחיתה הזה משהו שיגרום לי שנכנס אליו, להרגיש שיש פה הזדמנות ולנצל אותה מידית.
בדף נחיתה עם סליקה יש כבר כפתור רכישה והמטרה שלו היא לגרום לגולש לרכוש מידית. דף כזה גם לא דורש מהמוכר להירשם אצל חברות האשראי, מקצר את תהליך הקנייה ועונה על הצורך של הגולשים בעידן הזה לקבל את מה שהם רוצים כאן ועכשיו ומיד!
ג'נסיס מומחים בבניית דפי נחיתה מכל סוג, צרו עימנו קשר ונעזור לכם : 077-2318797