פרסום בגוגל דף נחיתה – על מה צריך להקפיד?

פרסום בגוגל דף נחיתה

אם יש לכם דף נחיתה, מוטב כי תחשבו כיצד אתם מביאים אליו גולשים רלוונטיים. אם לא ייכנסו גולשים רלוונטיים לדף הנחיתה, הוא פשוט לא יהיה יעיל ולא תוכלו לקצור ממנו פירות. אחת מהשיטות הכי יעילות להכניס גולשים חדשים לדף הנחיתה היא על ידי פרסום בגוגל. פרסום בגוגל דף נחיתה חייב להתבצע רק אחרי שאתם מקפידים על כמה כללים מאוד חשובים. הכללים הללו יכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון.

אל תפרסמו בגוגל מוצר חלקי

כאשר אנו מדברים על פרסום בגוגל דף נחיתה, עליכם לשאוף לפרסם רק מוצר מוגמר. הכוונה היא שתפרסמו את הדף במנועי החיפוש רק כאשר אתם מרגישים כי הוא מוכן לגמרי. אל תנסו לפרסם אותו לפני, כי הגולשים שיגיעו עשויים לקבל ממנו רושם מעט מוטעה. כך שאם אתם מרגישים שחסר משהו, לעיתים שווה להיות יותר סבלניים.

אל תבנו דף נחיתה ארוך מאוד

הייחודיות של דפי נחיתה זה שהם קצרים וקולעים, בשונה מאתרי אינטרנט אחרים. לכן אל תנסו להפוך את דך הנחיתה לארוך ומייגע, כי זה עלול לשחק לרעתכם מבחינת התוצאה הסופית. פרסום בגוגל דף נחיתה צריך להתבצע כאשר אתם סבורים כי הדף הוא כזה שהגולשים ירגישו בו בנוח. שהם יקבלו ממנו את כל האינפורמציה, אך עדיין שלא יזכיר אתר אינטרנט.

תכתבו תוכן שיהיה רלוונטי

בדומה לאורך של האתר, גם כאשר אנו מדברים על תוכן חשוב מאוד להיות זהירים. בעוד באתרי אינטרנט תוכלו להעמיס בכתבות ובמאמרים, בדפי נחיתה המצב הוא מעט שונה. פרסום בגוגל דף נחיתה מחייב אתכם לכתוב תוכן קצר ורלוונטי, כזה שלא יגרום לגולש להרגיש שמעמיסים עליו. לא מקדמים דפי נחיתה בעזרת תוכן, יש שיטות אחרות שבאמצעותן ניתן לבצע את הקידום בגוגל.

תדאגו להשקיע בעיצוב האתר

החלטתם להקים דף נחיתה? כדי שהוא יהפוך את ההצלחה לעובדה בשטח, מוטב כי תשקיעו בעיצוב שלו. העיצוב של הדף הוא מהאלמנטים הכי חשובים מבחינתכם. דף נחיתה שהעיצוב שלו לא מרשים, פשוט יתקשה להביא את התועלת הרצויה. לא מעט דפי נחיתה שהיו עם עיצוב לא נעים לעין, לא הצליחו להביא לידים. כך שאתם צריכים לשים לב לנושא הזה עוד לפני פרסום בגוגל דף נחיתה.

הכינו מראש מאגר קישורים יוצאים

אחד מהשיטות לעלות את הדירוג האורגני של הדף במנועי החיפוש היא על ידי קישורים חיצוניים. אם לא יהיו לכם קישורים חיצוניים, אתם לא תוכלו לקדם את דף הנחיתה בצורה יעילה. כך שתכינו לעצמכם מראש רשימה של קישורים, שתוכלו להשתמש בה בעת הצורך. אל תביאו את עצמכם למצב שבו המשימה הזאת תהפוך להיות משימה קשה שתצטרכו לטפל בה מעכשיו לעכשיו.

אם דף הנחיתה שהשקעתם עליו לא יהיה מפורסם בגוגל, הגולשים פשוט לא יגיעו חלק. חלק גדול מהגולשים שנכנסים לאתר עושים זאת לאחר חיפוש בגוגל עצמו. כך שזה חובה לדאוג כי דף הנחיתה נמצא בגוגל, והשאיפה שלכם תהיה לעלות את הדירוג שלו כדי להגדיל את החשיפה.

כדי שהדף יהיה יעיל ואפקטיבי, תצטרכו לדאוג כי מגיעים אליו גולשים חדשים כל הזמן. פרסום בגוגל דף נחיתה בצורה נכונה יהיה על ידי העלאת הדירוג של האתר, כך שהוא יופיע בתוצאות הראשונות. זוהי הדרך היחידה שבאמצעותה תוכלו להביא לדף את החשיפה הרצויה.

הצלחה היא עניין מאוד אינדיבידואלי שעשוי להשתנות בין אנשים שונים. כך שמה שאתם מגדירים כהצלחה, זה לא בהכרח מה שאחרים מגדירים כהצלחה. אך הדרך הכי אידיאלית לבחון את הפרסום בגוגל היא על פי כמות הפניות שתקבלו מדף הנחיתה שהקמתם.

חשוב להדגיש כי פרסום בגוגל דף נחיתה זה לא בהכרח מה שיביא להצלחה של דף נחיתה. אם מסיבה כזאת או אחרת הדף לא מצליח, יהיה עליכם לנסות להבין את הסיבה. אחרי שתבינו את הסיבה שבגללה הדף לא מצליח, יהיה עליכם לנסות לתקן אותה בצורה ישירה.

שתפו את המאמר