עמוד נחיתה לפייסבוק או לגוגל?

עמוד נחיתה

אין ספק כי האינטרנט הוא היום כלי הכרחי בעולם העסקים וכל חברה שמכבדת את עצמה צריכה
להקים אתר אינטרנט, דף פייסבוק, חנות אינטרנטית במקרה שהיא מוכרת מוצרים ועוד. אך כל מנהל
של חברה עסקית חייב להבין כי כיום האינטרנט נשלט על ידי שתי מגה חברות אשר כל שוק הפרסום
האינטרנטי עובר דרכן. שתי החברות הללו הן כמובן גוגל ופייסבוק. על רקע זה יש לציין שאם אתם
לא רוצים לאבד לקוחות אתם תיצרו קמפיינים לשתי הפלטפורמות הללו ולא רק לאחת מהן. כמובן
שחלק מרכזי בכל קמפיין שאתם עושים בפלטפורמות אלו צריך לכלול עמוד נחיתה לפייסבוק או לגוגל
ועדיף לשניהם וזאת בכדי להגיע אל קהל לקוחות נרחב ככל הניתן.

האם יש הבדלים בין עמוד נחיתה לפייסבוק ועמוד נחיתה לגוגל?

כאשר אנחנו מדברים על עמוד נחיתה לפייסבוק או לגוגל אנחנו חייבים לשאול את עצמנו האם יש הבדל
בין הדפים הללו. אם כן אנחנו חייבים לציין שיש הבדל מהותי בין הדפים הללו וזאת עקב העובדה
שקהל היעד של הגולשים בגוגל שונה מקהל היעד של הגולשים בפייסבוק. מדובר בשני קהלים שונים
לחלוטין מה שאומר כי צריך להתאים להם עמודי נחיתה שונים לחלוטין. אחת הדוגמאות המובהקות
ביותר לכך היא העובדה כי אנו נרצה שעמוד נחיתה בפייסבוק יהיה ויראלי וישותף על ידי כמה שיותר
גולשים בעוד בגוגל יש פחות משמעות לנקודה זו מכיוון שהיא גוגל זה לא רשת חברתית ועל כך אתם
צריכים לתת את הדעת.

מה אני צריך לבחון ב-A/B Testing שאני עושה לעמוד נחיתה?

אי אפשר לדבר על דף נחיתה לפייסבוק או לגוגל מבלי להזכיר את העובדה כי אנחנו חייבים לעשות
A/B Testing בשתי הרשתות. ה- A/B Testing יאפשר לנו לבחון איזה דף נחיתה הוא הכי מוצלח ועל
כן החשיבות שלו היא עצומה. בין היתר כאשר אתם מבצעים A/B Testing אנחנו ממליצים לכם
להחליף את התמונה ולראות לאיזה תמונה הגולשים הכי מתחברים. בנוסף, כדאי לכם לשנות את
הניסוח של הכותרת הראשית ואף את הפונט והעיצוב שלה. לבסוף, אם יש לכם סרטון בדף נחיתה
מומלץ להחליף אותו ולבחון סרטונים נוספים. כך ה- A/B Testing יעזור לכם להבין בסופו של דבר
מהו דף נחיתה מקודם טוב ביותר וזה שווה המון.

רוצים ליצור דף נחיתה מוצלח? אל תשכחו את היתרונות שלכם

פעמים רבות כאשר אנשים מתחילים עיצוב דפי נחיתה ואין זה משנה אם מדובר על דף נחיתה לפייסבוק או
לפרסום בגוגל הם נכנסים לשטאנץ מסוים שבמסגרתו הם מנסים לעצב את עמוד הנחיתה כמה שיותר. אך
האמת היא שאותם אנשים חייבים להבין כי עמוד הנחיתה צריך להיות עם ערך מוסף לגולש. הערך
המוסף הזה צריך להיות בכמה נקודות קצרות אשר יסבירו את היתרונות של המוצר שלכם או של
השירות שלכם. ברגע שהיתרונות הללו יופיעו הגולש יוכל לקבל החלטה הרבה יותר חכמה האם
להשאיר פרטים או לקנות את המוצר שלכם וכך אתם תקבלו את ההחלטה הטובה ביותר שיש בנושא
זה.

מעוניינים לעשות דף נחיתה לפייסבוק או גוגל איכותי, מקצועי וטוב? פנו אל ג’נסיס

אנו בג’נסיס חרטנו על דגלנו ליצור את דפי הנחיתה האיכותיים ביותר שיש והטובים ביותר שיש. אין
זה משנה אם מדובר על דף נחיתה לפייסבוק או לגוגל אנחנו נשקיע את כול המשאבים שלנו בכדי
להבטיח כי הדפים שלכם ישיגו המרות ויגיעו אל כמה שיותר גולשים. בכדי לתת לכם את השרות
הטוב ביותר אנו מקפידים להעסיק את כוח האדם האיכותי ביותר שיש, המקצועי ביותר והטוב ביותר
וזאת בכדי לתת לכם מענה מקיף לכל ענין ונושא שבו תיתקלו. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל אלפי
הלקוחות שלנו בעבר ולשמוע מהם מדוע ג’נסיס היא החברה האיכותית והטובה ביותר שיש בתחום
עמודי הנחיתה.

שתפו את המאמר