מהן הטעויות הכי שכיחות בעת יצירת דף נחיתה?

יצירת דף נחיתה

רוצים להקים דף נחיתה? כדי שתוכלו להפיק ממנו את מירב התועלת, יהיה עליכם ללמוד מכל מיני טעויות של אנשים אחרים. יצירת דף נחיתה יכולה להישמע כמו דבר שולי, אך בפועל המשימה הזאת יכולה להיות מורכבת יותר ממה שנדמה לכם. אז מהן הטעויות הכי נפוצות? החלטנו לרכז את כל הטעויות הללו כאן לפניכם, כך שתוכלו ללמוד מהן וכמובן שלא ליישם אותן על דף נחיתה שאתם בונים.

הקמת דף נחיתה עם המון מידע

בעת יצירת דף נחיתה עליכם לקחת בחשבון כי הדף אמור להיות כמה שיותר מינימליסטי. אתם צריכים לדאוג שיהיה בו את כל המידע הכי חשוב, אך בו בזמן שהוא לא יהיה עמוס יתר על המידה. דף נחיתה שהוא עמוס הוא כזה שלא מביא להמרות, וברוב המקרים לא מעט גולשים פשוט עוזבים אותו ללא סיבה.

יצירת דף נחיתה שנגלל המון

זה נכון שקשה מאוד להכניס את כל המידע החשוב לדף אחד בלבד, אך זוהי המשימה שעומדת לפניכם בעת הקמת דף נחיתה. אם דף הנחיתה יהיה כזה שדורש גלילה מרובה, הוא עשוי להרתיע מאוד את הגולשים שאוהבים דפי נחיתה ממוקדים. ככל שהדף יהיה יותר קולע וקצר, כך הוא גם יהיה ממיר ואפקטיבי. קחו את זה לתשומת הלב שלכם, ואל תעשו את הטעות הזאת. 

לא להשקיע בעיצוב של הדף

אומנם דף נחיתה הוא לא אתר אינטרנט, אך עדיין בעת יצירת דף נחיתה חשוב מאוד להשקיע בעיצוב. העיצוב של האתר הוא האלמנט שיוצר את הרושם הראשוני לגולשים שנכנסים אליו. אם הגולשים לא יראו עיצוב ברמה גבוהה, הם ככל הנראה יעזבו את הדף עוד לפני שהם עשו פעולה כל שהיא. עיצוב מקצועי שמתבצע על ידי מעצב מנוסה יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון.

דף נחיתה שנטען במשך זמן רב

אין סיבה אמיתית שדף נחיתה ייטען זמן רב, הרי מדובר על דף אחד קטן יחסית שלא שוקל המון. אך בפועל ישנם לא מעט דפי נחיתה שלוקח להם הרבה זמן לעלות, והאלמנט הזה הוא אלמנט שמרתיע גולשים. אם הגולש יראה כי לדף לוקח זמן רב לעלות, הוא כנראה יעבור לדף נחיתה אחר. כך שאל תמצאו את עצמכם מאבדים כך גולשים שיכולים להפוך ללקוחות.

יצירת דף נחיתה עם המון פרטים בטופס יצירת קשר

טופס יצירת הקשר הוא ללא ספק הטופס החשוב ביותר בכל דף נחיתה. הטופס הזה הוא הטופס שאמור להביא לכם את הלידים שעליהם אתם מתבססים. מוטב כי לא תבקשו המון פרטים מכל גולש, כי הם פשוט יתייאשו בשלב מסוים. האינטרס שלכם הוא לבקש מה שפחות פרטים, אך שיהיו לכם מספיק פרטים כדי לבצע התקשורת עם הגולש.

יצירת דף נחיתה חשובה מכיוון שהיא מאפשרת לכם להתמקד במוצר או בשירות מסוים שאתם מספקים. כך תוכלו להביא לקוחות חדשים או כאלה שמתעניינים בשירות או במוצר. באתר האינטרנט של החברה הם עלולים ללכת לאיבוד בין שלל המוצרים.

העלות של דף נחיתה משתנה כמובן בהתאם לדרישות השונות שאותן אתם מציבים בפני המעצב. העלות יכולה להתחיל מ-1500-2000 ₪ אך בו בזמן היא יכולה גם להגיע ל-2500-3500 ₪. לכן מוטב כי תקציבו לעצמכם תקציב מוגדר מראש, ורק לאחר מכן תצאו לדרך.

דף נחיתה איננו אמור להגיע על חשבון אתר אינטרנט, הוא אמור להגיע בנוסף לאתר. כך שאם אתם רוצים להחליף את האתר הקיים בדף נחיתה, זוהי כמובן לא תהיה החלטה נכונה. ההחלטה לעבוד במקביל על דף נחיתה ביחד עם אתר קיים היא ההחלטה האידיאלית, זאת שתביא המון לקוחות.

יצירת דף נחיתה זוהי לא משימה שמפקידים בידיים של כל איש מקצוע. מוטב לבחור איש מקצוע שיש לו ניסיון בכל מה שקשור להקמה של דפי נחיתה. ההתייחסות לדף נחיתה היא שונה מההתייחסות לאתר אינטרנט, ולכן מוטב לבחור חברה אשר מתמחה בהקמה של דפי נחיתה בעיקר.

שתפו את המאמר