החשיבות של דף נחיתה היא קריטית להצלחה, המשפט הזה נכון כמעט בכל תחום. זוהי אחת מהסיבות לכך שגם עורכי דין חייבים שיהיה להם דף נחיתה, דף נחיתה שבאמצעותו הם יוכלו לגייס לקוחות חדשים. אז איך בונים דף נחיתה עורך דין מנצח? זוהי אולי השאלה שכל עורך דין שואל את עצמו. אנו נספק לכם מספר טיפים שתוכלו ליישם אותם בזמן אמת בשביל דפי נחיתה לעורכי דין.
הבליטו את היתרונות שלכם בתור עורכי דין
לכל עורך דין יש את היתרונות שלו בהשוואה לעורכי דין אחרים, ועליכם להשתמש ביתרונות הללו בחוכמה. מכיוון שבדף הנחיתה עצמו אין יותר מידיי תוכן, עליכם להבליט את היתרונות השונים שלכם בהשוואה לאחרים. דף נחיתה עורך דין חייב להיות קצר מאוד אך בו בזמן גם מאוד חד וקולע. רק כך תוכלו להפוך את דף הנחיתה עצמו לדף שגם יהפוך להיות יעיל יותר ממה שהיה נדמה לכם.
בכל דף נחיתה עורך דין חייבת להיות תמונה שלכם
תזכרו כי בתור עורכי דין, עליכם לגרום לכך שכל לקוח שיפנה אליכם ירגיש שיש לו אל מי לפנות. זוהי הסיבה שבגינה בכל דף נחיתה המיועד לעורכי דין, חייב להיות מוצבת תמונה שלכם. לא תמונה של מישהו אחר, אלא תמונה שלכם בתור עורכי דין. כך הלקוח יוכל להרגיש שהוא סומך עליכם עוד לפני שהוא בכלל השאיר את הפרטים שלו ליצירת קשר.
תפנו לבעיה המרכזית של הלקוח הפוטנציאלי
לא סתם אנשים שונים מחפשים עורכי דין, יש סיבה אחת מרכזית שבגינה אנשים צריכים את השירות של אותו עורך דין. לכן דף הנחיתה חייבת לפנות בצורה ישירה לבעיה שבגינה ככל הנראה הגיע הלקוח עם כתיבת תוכן שיווקי ומקצועי. עליכם לנסות לדבר על הלקוח בצורה ישירה, על מנת שהוא יבין כי זה המקום הנכון עבורו. הלקוח חייב להבין כי הוא מוכרח להשאיר פרטים, ואין לו אפילו מה להתלבט.
תאפשרו ללקוח להשאיר פרטים בצורה הכי קלה
כל זמן שבו הלקוח נמצא בתוך אותו דף נחיתה עורך דין, השאיפה שלכם תהיה שהוא ישאיר פרטים. אך אם טופס יצירת קשר יהיה ארוך או מסובך מידיי, ככל הנראה הלקוחות פשוט לא ישאירו פרטים. לכן תדאגו לכך שהטופס יביא איתו את כל המידע החיוני לכם, אך בו בזמן שהוא גם לא יהיה יותר מידיי מעיק עבור הלקוח.
תדאגו להתאים את דף הנחיתה למנועי החיפוש
הדרך של הלקוחות למצוא עורכי דין ברוב המקרים היא על ידי חיפוש במנועים השונים. דף נחיתה עורך דין חייב להיות מותאם בצורה מושלמת למנועי החיפוש, בכדי שלקוחות יוכלו להגיע אליו בקלות. כך שכאשר אתם מקימים דף נחיתה, הוא חייב להיות ידידותי עד כמה שאפשר עבור מנועי החיפוש. שלקוחות חדשים יוכלו להגיע אליו בקלות וביעילות.
לא מדובר על חובה, יש עורכי דין שמתספקים באתר אינטרנט. אך בפועל אחוזי ההמרה של דף נחיתה הם גבוהים יותר מאשר אחוזי ההמרה של אתרי אינטרנט. כך שאם אתם מרגישים שאתר האינטרנט לא מספק את הסחורה, ככל הנראה תצטרכו להקים עמוד נחיתה.
אין שום צורך להחליף בין עמוד הנחיתה לבין האתר, הכי טוב שתוכלו להחזיק בשניהם גם יחד. הנוכחות שלכם בתור עורכי דין באינטרנט חייבת להיות גדולה עד כמה שאפשר. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תוכלו להביא לקוחות ממספר אפיקים שונים במקביל.
לא מעט עורכי דין מעדיפים להקים קודם כל עמוד נחיתה בגלל שעלויות ההקמה שלו הן זולות יותר בהשוואה לאתר אינטרנט. אך בפועל קחו בחשבון כי עמוד נחיתה איכותי הוא כזה שיצריך מכם להכניס את היד עמוק אל הכיס, כי הוא חייב להיות עמוד נחיתה ממיר.
אתם מצליחים לגייס לקוחות חדשים באמצעות אותו עמוד נחיתה? אם התשובה היא חיובית, אז אפשר להגיד בפה מלא כי עמוד הנחיתה הוא יעיל. אם אתם לא מביאים לקוחות חדשים באמצעות עמוד הנחיתה, אז מדובר על עמוד שהוא פחות יעיל.