דף נחיתה מחירים – פערים גם באיכות

דפי נחיתה

בנייה של דף נחיתה ממש כמו הקמה של אתר, יכולים להיות מכל מיני סוגים. עם כל מיני טכנולוגיות. עם תוספות שונות, עשויים מתבנית או בהתאמה אישית. אתרים כבדים או אתרים קלים ולכל אחד מהם המטרה שלו.

נקודת ההנחה שאנו יוצאים ממנה היא, שלכל דבר יש את המחיר שלו, ועוד נוסיף ונשתמש במשפט השחוק אבל הצודק כל כך “שמי שקונה בזול משלם ביוקר”.

לדף נחיתה יש מטרה והיא מאוד ברורה. גם לאתר יש מטרה. אז החוכמה היא לא להקים אתר או לעשות דף נחיתה במחירים זולים, אלא להקפיד על כל מיני דברים חשובים באמת. אם דף הנחיתה שלכם לא ישיג את המטרות שלו, אז זה לא משנה כמה שילמתם, זה משנה שעשיתם משהו לא נכון שלא מקדם את העסק שלכם. דף נחיתה זול ולא מתאים, גם עושה לכם יחסי ציבור רעים ומציג אתכם כבלתי מקצועיים. ואתם אתם עושים דברים לא מקצועיים לעסק שלכם, הגולשים מסיקים ובצדק, שאתם לא מקצועיים גם במה שאתם מנסים למכור להם. וככה מפסידים לקוחות ברשת בגלל שרציתם לחסוך על הדברים הכי חשובים בשיווק והפרסום שלכם. הכלל הזה נכון לכל סוגי דפי הנחיתה, ללא קשר אם מדובר על אתר עורך דין או על אבטחת מידע וסייבר.

יש לכם 5 שניות לתפוס את הגולש

זמן השהייה של גולשים בדפי נחיתה או באתרים התקצר ל-5 שניות. ב-5 שניות לא מצליחים אפילו לדגדג את החימום של הפיתה במיקרו. 5 שניות זה משהו שעובר תוך כדי זה שאתה כותב אותו, גם אם תכתוב אותו הכי מהר תעבור את החמש שניות.

וכאשר מבינים את זה מבינים מה הצורך של דף הנחיתה, איך הוא צריך להיות בנוי. מהו דף נחיתה לעסק, מהי בניית דף נחיתה איכותי ומה זה דורש מהמפרסמים.

הקופירייטר שיכתוב לכם דוגמה לדף נחיתה, לא צריך להיות רק אחד שיודע לכתוב, אלא גם הוא צריך להיות חסר סבלנות בדיוק כמו הגולש שהולך לקרוא את הדף הזה. יש לו 5 שניות לשכנע את הגולש שמה שמנסים למכור לו בדף חשוב מאוד ושאם הוא לא ילך על זה וישאיר פרטים, הוא הפסיד את הזדמנות חייו. (בתנאי שנושא הדף משתלב באורח חייו כמובן ולא מנסים למכור סטייק לצמחוניים). 

כמה עולה דף נחיתה?

מידע ברשת עולה כי כל חברת פרסום דיגיטלי או סטודיו לעיצוב גרפי, מדברים על מחירים שונים של דפי נחיתה. זה יכול להתחיל מ-500 ₪ ולהגיע גם  ל-12,000 ₪ לדף נחיתה מורכב. כלומר המחירים הם בפערים עצומים, אבל כנראה שיש לכך סיבה מקצועית.

העיצוב הגרפי של דף הנחיתה צריך להיות מקצועי לנושא עליו הוא נבנה. כאשר אומרים מקצועי אז זה כולל מקורי וגם עם איזה שהוא קונפסט ברור של גרפיקה וכיוון מחשבה. זה לא סתם דף נחיתה שבא למכור משהו, זה דף נחיתה שגם עושה על הדרך שם טוב ומוניטין למפרסם הדף.

דף מקצועי צריך לעשות גם מיתוג לעסק, ואם זו חברה שיש לה קונספט מיתוג מוגדר, אז גם הדף צריך להיות נגזרת שלה מבחינת השפה הגרפית, הצבעים ועוד.

שתפו את המאמר