דף נחיתה לנייד

דף נחיתה לנייד

דף נחיתה לנייד – הכי הרבה לידים

מנתונים של איגוד האינטרנט הישראלי עולה כי 87% מהישראלים גולשים ברשת באמצעות המחשב, סמארטפון או טאבלט. 14% גולשים רק מטאבלט ו8% גולשים ממחשב נייח.

המגמה של גלישה מהנייד, לא גבוהה רק בארץ כי אם בכל העולם.  בבריטניה מדווחים על ירידה בשימוש במחשבים ניידים שעומדת היום על 15% וזה בתוך שנה ובמדינת קניה נתון מדהים של גלישה מניידים שעומד על 83%.

עבור משרדי פרסום דיגיטליים זה אומר כמה דברים. ראשית ברור שכל אתר חייב להיות רספונסיבי, כדי שגם מניידים יוכלו לגלוש אליו, וברור שאם עושים דף נחיתה לעסק וקמפיין בגוגל, חשוב שגם הוא יהיה רספונסיבי לניידים. דף נחיתה לנייד הוא הדבר הכי בסיסי לכל עסק ואתר.

בניית דף נחיתה- כל עסק חייב

בין אם מדובר בבנייה של דף נחיתה שיהיה באתר החברה, או בדף נחיתה שעומד בפני עצמו, צמוד לקמפיין, הוא חייב להיות מאוד שיווקי וכזה שמצדיק את ההשקעה בו.

דף נחיתה לנייד הוא דף שיווקי טהור, אשר הסיבות להקמתו צמודות לקמפיין בגוגל או לקמפיין בפייסבוק. והוא פונה לקהלי היעד ומציע להם משהו, שהם אולי צריכים, מתעניינים בו ועוד. זוהי דרך נכונה וטובה להגיע ללקוחות חדשים. להיחשף בפני קהלי היעד ולהציע להם מוצר חדש, שירות, הצטרפות למועדון לקוחות. להעניק להם הטבות או מבצעים ועוד מסרים שיווקיים שצריכים להניע את הגולשים לפעול.

פרסום בגוגל או בפייסבוק, מתבססים לרוב על דפי נחיתה המכילים מידע חשוב לגולשים. בדרך כלל נדרשים הגולשים להקליק על המודעה שתוביל אותו לדף הנחיתה והתמחור הוא בהתאם לעלות מילות המפתח הכלולים בדף ולכל ביטוי מפתח או מילות מפתח- המחיר שלו.

דף הנחיתה צריך חכם, קולע וחסר סבלנות

לא רק הגולשים בעידן האינטרנט המהיר הזה, הם חסרי סבלנות. גם התוצרים שמייצרים עבורם צריכים להיות, קצרים, קולעים וחסרי סבלנות ממש כמותם. כלומר דף נחיתה לנייד, לא יכול להלאות את הגולשים מניידים בסיפורי סבתא. הוא צריך להגיד את העיקר, והוא צריך להגיד את זה בצורה הכי משכנעת שתגרום לגולשים להשאיר פרטים. המילים הנכונות של דף הנחיתה, התוכן השיווקי והמידע שמעבירים בו, חייבים לגרום לגולשים לפעול. אם הם נשארים אדישים, כנראה שעשיתם עבודה לא טובה.

מי שצריך לכתוב דפי נחיתה הוא קופירייטר שזה המקצוע שלו, ושיש לו ניסיון בכתיבה שיווקית. החוכמה בדף נחיתה, כמו בכל כתיבה שיווקית היא למכור לגולשים משהו שהם ירגישו שלא מכרו להם, אלא שהם קנו מרצונם.

כותרת נכונה ולא מגניבה בכלל

כתיבה שיווקית של דף נחיתה צריכה להיות תמציתית ונכונה. את המגניבות תשאירו לפוסטים בפייסבוק. צריך לדבר מקצועי, לכתוב מקצועי וכבר בהתחלה לגרום לגולשים להבין שיש פה משהו הם לא יודעים.

המודעות המשמשות כטיזר לדפי הנחיתה, גם הן צריכות להיות מנוסחות ברוח דף הנחיתה. וחייב להיות פה קונספט.

שתפו את המאמר