העידן הטכנולוגי והאינטרנטי אשר פרץ אל חיינו בסערה לפני מספר שנים גרם לשינויים רבים בכל עולם הפרסום והשיווק של עסקים רבים. אם עד לפני מספר שנים ערוצי השיווק החזקים ביותר היו שלטים בכל רחבי העיר, מודעות עיתונות או אף שלטי חוצות, הרי לנו שכיום ישנם ערוצי שיווק ופרסום שונים לחלוטין. בעלי עסקים רבים מבינים את הפוטנציאל האדיר ברשת ומתחילים לקדם את העסקים בעזרת אמצעים טכנולוגיים ואינטרנטיים שונים. האפשרויות הטובות ביותר כיום הם אתרי אינטרנט הכוללים אין ספור יתרונות עסקיים על פני חנויות פיזיות וכן דפי נחיתה אשר תופסים את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים אשר משאירים את פרטי ההתקשרות בהמוניהם.
דף נחיתה מקצועי המייצר כמות גדולה של לידים
במידה וגם אתם מעוניינים לקדם את בית העסק שלכם בעזרת אתר אינטרנט או דף נחיתה מרשים שיזרים אליכם כמה שיותר לידים, חשוב להכיר כמה נקודות חשובות. ראשית, חשוב לדעת כי אתרי אינטרנט, טובים ככל שיהיו, ללא שירותי קידום אתרים לא יהיו רלוונטיים כלל. בעלי עסקים רבים מופתעים לגלות כי אתר האינטרנט המושקע שלהם לא מניב תוצאות כלל בשל חוסר הבנתם וידיעתם אודות חשיבות קידום האתרים. אתרים ללא קידום כנראה ימוקמו בעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש בגוגל מה שימנע מכל הגולשים הפוטנציאלים להגיע אליהם. בדומה לכך, גם עמודי נחיתה אשר לא יקודמו בצורה מקצועית יהפכו לא רלוונטיים.
כתיבה מקצועית ומושכת עושה את כל ההבדל
לכן, לפני שאתם מתחילים בקידום העסק שלכם באינטרנט, חשוב להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר אשר ידעו לבנות עבורכם אתרי אינטרנט מרשימים וכמובן דפי נחיתה מוצלחים במיוחד. בשונה מאתרי האינטרנט אשר מספקים לא מעט מידע אודות המוצר או השירות הנמכר ואף מוכרים לא מעט, דף נחיתה מיועד על מנת ליצור לידים בלבד. ליד הוא לקוח פוטנציאלי לרכישת המוצר או השירות אשר הגיע לרף רצינות גבוה והשאיר את פרטיו האישיים. ישנם דפי נחיתה בהם הלידים משאירים שם מלא וכתובת מייל וישנם רבים נוספים אשר משאירים אף מספר טלפון. כך או כך כל מטרתו של דף הנחיתה הוא ליצור רושם חיובי וראשוני על הלקוח הפוטנציאלי אשר ימתין להמשך התקשרות לאחר השארת פרטיו.
דף ממוקד לאפקט ה"וואו" – יגרום ללקוח להבין שהגיע למקום הנכון
דף נחיתה אינו אמור לכלול מלל רב או אינפורמציה חשובה מעבר לנדרש על מנת לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא הגיע למקום הנכון. תהליך יצירת דף נחיתה מוצלח אשר תופס את תשומת ליבם של הגולשים וגורם להם להשאיר פרטים אינו פשוט ומצריך לא מעט חשיבה, מקצועיות וניסיון בתחום. המלל הכתוב בדף הנחיתה צריך להיות מסוגנן בנקודות מרכזיות בלבד ובאופן כזה שימשוך את הלקוח. כתיבה שיווקית וחכמה יכולה לעשות הבדל משמעותי בין דף נחיתה ממוצע לבין דף נחיתה מוצלח במיוחד. לכן, חשוב להיעזר בגורמים מקצועיים ובעלי ניסיון בתחום שידעו לבנות עבורכם דף נחיתה אליו כל לקוח שיגיע לא יוכל להישאר אדיש.
לנדר פייג' מתמחה בבניית דפי נחיתה, ועיצוב דפי נחיתה, צרו עימנו קשר: 077-2318797